Vreemd gedrag

patrick coeman patrick.coeman op 171.be
Za Jun 18 12:26:46 UTC 2005

Sinds vandaag heb ik wat vreemd aan de hand...

Als ik in een browser (netscape, firefox, galeon, maakt niet uit), een
hyperlink aanklik die een extern programma zou moeten openen (mailto
bvb). Dan gebeurt er niet, of bij Galeon wordt evolution geopend,
terwijl Thunderbird mijn mailclient is.

Als ik een mail ontvang met een hyperlink naar en website zit er niets
anders op dan die te copieren, firefox te openen en de link daar in te
kleven.

Iemand enig idee?

--
171.be
Patrick Coeman

Security met ISO-17799 als leidraad
GNU-Debian Linux - OpenBSD & FreeBSD
Hardware: Servers (rackmounting of klassiek) - Werkstations - Upgrade
van bestaande hardware voor minimale TCO
Auditing
WiFi, van implementatie op de werkplek tot verbinden van sites
*SDL aansluitingen en abonnementen (Evonet & RealDSL)
Alle software