de muis is dood

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Vr Jun 17 18:23:10 UTC 2005

On Fri, 17 Jun 2005, Adrien Verlee wrote:

> Was al wat laat en moe, dus een cryptische post. Ik bedoelde slechts als
> het fout gaat met de muis welke toets combinatie dan te gebruiken om
> zonder veel scahde aan het bestandssysteem te rebooten.

"Het bestandssysteem rebooten" is niets. Je kunt je systeem wel
rebooten..

Maar je kunt het menu openen meet alt+f1 -- en dan met de pijljes
doorbladeren naar system en dan naar Logout

Meeste Gnome applicaties kun je sluiten met Ctrl+Q, alt+tab schakelt
tussen programma's... gnome is zeer goed bruikbaar met alleen een
toetsenbord.

Ach, liever obsolete dan helemaal niet leet!
	- jtv