tuxcommander

Jan Claeys janc+ubuntu op lugwv.be
Ma Jun 13 19:29:16 UTC 2005

Op ma, 13-06-2005 te 14:34 +0200, schreef Adrien Verlee:
> Wat is het beleid van Ubuntu om software toe te voegen in de
> pakettenlijst?

Als er al een officieel Debian package voor is (in dit geval niet), is
het meestal makkelijk, zoniet zal je iemand moeten vinden die er een
(proper & correct!) .deb package van wil maken.

Ik zie dat er .deb's beschikbaar zijn op de site.  Als die volgens de
regels in orde zijn, is het misschien niet zo moeilijk een MOTU te
vinden die dat wil toevoegen.  De maker van die .deb's kan dat misschien
best vragen in #ubuntu-motu.

> Is het zo dat Tuxcommander op versie 1.00 moet zitten?

Versie-nummers zijn niet belangrijk, wel dat het een beetje stabiel
werkt en dat er vraag naar is.

> En wat denkt men hier van Nautilus? Slecht lijkt het niet te zijn, maar
> dat soort bestandsbeheer lijkt mij toch een apart iets. Weet niet goed
> wat er van te denken.

Je kan Nautilus ook gebruiken in een vorm die op Windows Verkenner lijkt
als de standaard-manier je niet bevalt.  ;-)

--
Jan Claeys