printen websites

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Vr Jul 8 11:59:55 UTC 2005

On Fri, 08 Jul 2005, Adrien Verlee wrote:

> Eerst hier vragen, minder druk :-)
>
> Sommige websites hebben met het afdrukken moeilijk.
> http://www.iisg.nl/bwsa/bios/gorter.html als deze b.v; wordt afgedrukt
> overlopen woorden soms elkaar (een beetje). Deze site gaat nog, er zijn
> ergere.
>
> Mijn printer is een HP 710c. De instellingen lijken mij oké.

Printen andere dingen wel?

> Zou er wat aan te doen zijn, of kan het te wijten zijn aan de combinatie
> website-opmaak en de specifieke printer?

Ik denk dat het de website (het font) het grootste probleem is. Dat
zorgt voor overlappende letters. Is het misschien een bekende bug?
(http://bugzilla.ubuntu.com/, http://bugzilla.ubuntu.com/)

Een kameel slaat water op in z'n bulten: waterstof in de éen, zuurstof in de
ander.