lawaai

Adrien Verlee a.verlee op easynet.be
Zo Jan 30 13:23:06 UTC 2005

Dag ubuntu-nl,

Situatie: Weken geleden moeten overschakelen naar een nieuw
moederbord, met daarop geïntegreerde geluidskaart van C-media. In
tegenstelling tot de geluidskaart vh oude moederbord is het geluid
zwak. Ook in Windows. En bij mijn weten staat alles softwarematig
goed, in win en in Linux.

Gisteren een test gedaan met geluidsopname via line-in (vd radio). De
software werkt, neemt op. Maar ik hoor geen geluid. Bestaat er een
truc om dat ergens aan te passen?

Heb gebeld met de winkel waar het moederbord vervangen is, en volgens
de man is het te wijten aan de luidsprekers. Werk nu met een Belinea
scherm, type 1711, met ingebouwd luidsprekers.

--
 Adrien - Quoten is efficiënt
www.briachons.org/categorie.php?cat=4 - Post je goed?