CD met packages maken

Paul Bakker Bakker51 op netscape.net
Do Jan 13 14:43:07 UTC 2005

Hallo allemaal,

Deze vraag had ik ook al naar ubuntu-users op lists.ubuntu.com gemaild maar hij lijkt niet aan te komen.

Ik heb een 56k6 modemverbinding dus ik wil de meeste packages ergens anders downloaden, dan op een cd zetten en later met apt-cdrom en apt-get vanaf die cd installeren. Met een paar packages is me dat gelukt. Ik maakte een structuur op cd aan die lijkt op de structuur op http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ maar dan met maar een paar packages en een kort Packages-bestand. Bij andere pogingen mislukte het, omdat ik niet alles wat ik nodig had erop stond.

Is er een tool die het downloaden van packages ter vervaardiging van een installatie-cd ondersteunt?

bvd.
Paul Bakker

Switch to Netscape Internet Service.
As low as $9.95 a month -- Sign up today at http://isp.netscape.com/register

Netscape. Just the Net You Need.

New! Netscape Toolbar for Internet Explorer
Search from anywhere on the Web and block those annoying pop-ups.
Download now at http://channels.netscape.com/ns/search/install.jsp