flash plug-in en refresh rate aanpassing

Dennis Kaarsemaker dennis op kaarsemaker.net
Di Feb 22 11:53:34 UTC 2005

On Tue, 2005-02-22 at 12:31 +0100, levir3 op xs4all.nl wrote:
> 1)Hoe pas ik de lcd monitor refreshrate aan? (staat na installatie
> standaard ingesteld op 75 hz bij schermresolutie 1248 x 1024, maar dit
> geeft een onrustig beeld)

sudo gedit /etc/X11/Xorg.conf

Zoek daar naar de section monitor en pas VertRefresh aan.

> 2)Hoe installeer ik een flash plug-in?

Installeer vanuit multiverse, zie ook
http://www.ubuntulinux.org/wiki/RestrictedFormats

> 3)Hoe krijg ik een "in video" film aan het spelen incl geluid (bijv.
> bij web page "le peuple migrateur", waar filmpjes in opgenomen zijn.)

Geen idee, misschien dat het installeren van mplayer helpt...
--
Dennis K.
  And that's the way the cookie crumbles!