Fw: installatie probleem

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Zo Feb 20 20:22:44 UTC 2005

On Sun, 20 Feb 2005, Aflan wrote:

> Net na het opstarten van de installatie. Heb net het Ubuntu scherm door
> gedrukt met en zonder "linux" getiept te hebben.

Klinkt alsof je CD niet helemaal in orde is.. probeer 'm eens op een
lagere snelheid te branden, en check of de MD5 van jouw image hetzelfde
is als de MD5 in de lijst op de download-site.

Een kameel slaat water op in z'n bulten: waterstof in de éen, zuurstof in de
ander.