[Fwd: Reminder Open Source Netwerk Borrel]

bas thisisforme op planet.nl
Vr Feb 11 12:50:11 UTC 2005

Ik vermoed dat er bij de organisatie van de bijeenkomst op 17 februari
iets mis is gegaan, want ik ontving een reminder. Daarom stuur ik deze
ook weer naar deze list.

Gr. Bas!

-------- Original Message --------
Subject: Reminder Open Source Netwerk Borrel
Date: Fri, 11 Feb 2005 10:53:56 +0100
From: Leon Gommans <leon.gommans op rotterdam-cs.com>
To: leon.gommans op rotterdam-cs.com

Beste open source geïnteresseerde,

Op donderdag 17 februari is er weer een Open Source Netwerk Borrel. Deze
keer
wordt de borrel georganiseerd in bij de VPRO in Hilversum op het MediaPark.

!!! Let op aanmelding voor de bijeenkomst is noodzakelijk vanwege de
beveiliging op de locatie!!!

Achter de schermen is er de laatste maanden door een grote groep hard
gewerkt
om een op in Nederland een groots Open Source congres op de kaart te
zetten.
Het congres zal op 30-31 mei in Amsterdam onder de naam "Holland Open
Software Conference" plaats vinden en het belooft een interessant
programma te
worden met veel en gerenommeerde sprekers.

Op 17 februari zal de "Holland Open" worden gepresenteerd, en worden de
verdere plannen uit de doeken gedaan. Dus komt allen om een borrel te
pakken,
te netwerken en om de laatste informatie over de "Holland Open" te horen!

Kortom, drie data om in de agenda te zetten:

17 februari Open Source Netwerk Borrel
30 / 31 mei: "Holland Open Software Congres"

De bijeenkomst begint om 17:30 en vindt plaats op het Media Park te
Hilversum
in het gebouw van de VPRO

VPRO
Media Park
Sumatralaan 49
1217 GP Hilversum

Iedereen die de 17e wilt komen dient zich van te voren aan te melden bij
ondergetekende.

Met vriendelijke groet,

Namens het Open Source Netwerk / Holland Open

Leon Gommans