Mozilla Firefox IDN homograph phising alert + workaround

Ruben Vermeersch ruben op Lambda1.be
Di Feb 8 20:58:10 UTC 2005

On Tue, 2005-02-08 at 21:48 +0100, Herman Bos wrote:

>Het is niet echt snugger idd om via een louche site door te klikken naar
>je bank en dan te denken van goh laat ik eens inloggen en geld overmaken.

Zoals altijd: overschat de gemiddelde computergebruiker niet ;-)

Een goede SSL policy doet natuurlijk al wonderen, alhoewel ook dit niet
makkelijk is.

--
Ruben Vermeersch
http://www.Lambda1.be/