Graveman

adrien a.verlee op easynet.be
Ma Feb 7 12:52:19 UTC 2005

 > En in hoary zit graveman :)

Ziet er leuk en goed uit, ...maar doet het niet. Heb versie
0.2-20041227. Welke versie zit er in die hoary?

Iemand die het nu op zijn harde schijf heeft? Werkt het? En staat er dan
de brander vermeld? Bij mijn is dat leeg. Je kan de apparatuur laten
updaten, toch blijft het leeg, en geeft geen foutmelding.

Documentatie van Graveman vind ik niet. Ga wel straks kijken op de site.

Vrees dat ik, volgens een andere sugestie, k3b zal moeten draaien. Maar
wacht toch nog even om te lezen wat jullie ideeën zijn. Alvast bedankt.