installeren

nicolaasyme nicolaasyme op home.nl
Za Dec 24 15:58:03 UTC 2005

Ik ben iets heel raars tegengekomen.....vrienden vroegen my of ik by hun
Kubuntu wou installeren alleen wordt de cd niet gepakt.Ik heb het met
die cd op mn eigen pc gezet en een kennis heeft het met die cd ook
geinstalleerd op zyn pc.Ik heb met the ultimate boot cd hun hele systeem
gecontrolleerd en er worden nergens fouten gevonden.De enige optie die
me wordt gegeven by schyfindeling is handmatig maar als ik die kies
springt het menu weer terug naar de keuze voor schyfindeling.Ik ben toen
opnieuw begonnen en heb by boot het commando linux ide=nodma gegeven
maar dat werkt ook niet.Ik ben nieuw in het Linux wereldje en zit dus ff
vast......heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt?