Limewire / Apollon / Gift

Maikel blixa op xs4all.nl
Do Dec 22 21:25:33 UTC 2005

Jeroen van Splunder schreef:

> Als een programma niet in het startmenu verschijnt, komt dit
> waarschijnlijk omdat het geen desktop bestand[1] heeft.
> Als apollon protesteert door missende pakketen is dat vrijwel _zeker_
> een bug. Wil je alsjeblieft een bug aanmaken op apollon[2]?

> Hoogstwaarschijnlijk een bug, dus. Zie boven. Het zou nog mooier zijn
> als je precies kan aangeven welk pakket apollon eigenlijk wel nodig
> heeft, maar volgens het pakketsysteem niet van afhankelijk is.

Hmmm, het is iets anders dan ik in eerste instantie verwoordde: de
melding luidt namelijk:
--
Sorry, I couldn't locate your giFT installation,please select the path
to your giFT like /.../share/giFT

En dat klopt op zich, want giFT is/wordt ook niet geinstalleerd. Zie
trouwnes ook deze URL:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=59857&highlight=p2p+filesharing

Dit is een dusdanig lange workaround dat ik eerst de oplossing van
Vincent van Adrighem ga proberen.

Mag ik het melden van de problemen rondom de installatie van Apollon op
lanchpad in het Nederlands doen?

Maikel