Unofficial Ubuntu 5.04 add-on CD in Ubuntu 5.10 Breezy Badger

Martijn Vermaat mvermaat op cs.vu.nl
Za Dec 17 13:26:44 UTC 2005

> Dat zou kunnen, maar ik betwijfel het. Waarschijnlijk heeft het je
> sources.list gewoon verknald.

> Je moet geen software vanaf willekeurige plekken van het internet (het forum
> telt als zodanig) installeren. ALTIJD synaptic (of apt-get, of een
> vergelijkbaar programma) gebruiken, en NOOIT waarschuwingen negeren.

Voor de zekerheid kun je natuurlijk sowieso je sources.list
weer correct vullen met regels voor Ubuntu 5.10 (zoals je op
de Ubuntu wiki wel voorbeelden kunt vinden) en dan een

  sudo apt-get update
  sudo apt-get dist-upgrade

doen. (Of het equivalent in Syntaptic, dus 'herladen',
'systeem bijwerken' en 'toepassen'.) Weet je in ieder geval
zeker dat je op het niveau van Ubuntu 5.10 zit.

--
Martijn Vermaat

Student Computer Science        www.cs.vu.nl/~mvermaat/
Vrije Universiteit, Amsterdam         mvermaat op cs.vu.nl