muis

Jan Claeys ubuntu op janc.be
Vr Dec 16 08:39:51 UTC 2005


On do, 2005-12-15 at 22:47 +0100, nicolaasyme wrote:
> Hallo allemaal,ik wil een dual boot systeem maken met kubuntu dus wou ik 
> eerst de live cd proberen.....die laadde netjes maar by het onderdeel 
> hotplug subsystem kwam geen oké en myn muis deed het niet in de live 
> sessie(waarschynlyk daardoor lykt my).heeft iemand enig idee hoe dit op 
> te lossen? 

Heb je toevallig een seriële muis?

-- 
Jan Claeys





Meer informatie over de Ubuntu-NL maillijst