muis
Jan Claeys
ubuntu op janc.be
Vr Dec 16 08:39:51 UTC 2005
On do, 2005-12-15 at 22:47 +0100, nicolaasyme wrote:
> Hallo allemaal,ik wil een dual boot systeem maken met kubuntu dus wou ik
> eerst de live cd proberen.....die laadde netjes maar by het onderdeel
> hotplug subsystem kwam geen oké en myn muis deed het niet in de live
> sessie(waarschynlyk daardoor lykt my).heeft iemand enig idee hoe dit op
> te lossen?
Heb je toevallig een seriële muis?
--
Jan Claeys
Meer informatie over de Ubuntu-NL
maillijst