Hey mensen,ik wil linux ook eens proberen want ik ben windows(dat crashen he) zat dus ik had de live cd gedownload en die laadde keurig maar myn muis deed het niet(gewone ps2 aansluiting).Heeft iemand enig idee hoe dat kan?b.v.d voor de hulp.