partitionering

Peetje peetje72 op wanadoo.nl
Wo Dec 14 13:48:17 UTC 2005

Hallo,

Ik heb Ubuntu gedownload en gebrand. Dat is goed gegaan, want mijn man heeft het succesvol geïnstalleerd. Toen ik aan de beurt was, bleef de installatie steeds hangen bij starting partitioning. Hij komt tot 52% en dan blijft alles hangen. Soms krijg ik eerder foutmeldingen zoals segmentation fault of gaat hij bij 35 % steeds op zwart beeld met een knipperend streepje, om vervolgens weer bij 52% te blijven hangen. Ik word er gek van. Ik heb een normale pc met 64 mb geheugen, een AMDK6 processor.

Alvast bedankt voor alle tips

Petra