Evolution - Thunderbird

Peter Lieverdink ubuntu op cafuego.net
Wo Dec 14 04:31:09 UTC 2005

Patrick Coeman wrote:
> Ik heb een 'opgeblazen' debian systeem (iets te ondoordacht met unstable
> release zitten spelen :-). Ik heb nu op een 2de systeem met Ubuntu op.
> Op die debian staat een klein mailarchief in de standaard directory van
> Thunderbird. Iemand een idee hoe ik dat in Evolution kan importeren of
> hoe ik de mail van de debian installatie in Thunderbird onder Ubuntu kan
> krijgen?

Je kunt altijd al je mail op een (localhost) imap server gooien vauit
thunderbird; kun je er daarna altijd bij met de meeste mail clients

Het is in te lezen door je ~/.mozilla-thunderbird/[string].default als
profile aan te zetten in ~/.mozilla-thunderbird/profiles.ini

Misschien kun je zelfs de mailboxes wel in
"~/.mozilla-thunderbird/[string].default/Mail/Local Folders" gooien.

- P.