ubuntu en kubuntu

ducebreil ducati_breil op hotmail.com
Ma Aug 15 21:34:23 UTC 2005

Hallo

Ik ben zo vrij geweest om de kubuntu versie te downloaden en op een cdrom te zetten.
Nu het probleem bestaat erin dat dit een "iso" versie is.
Ik weet bij hoog en bij laag niet wat ik daar mee moet aanvangen want ik kan er niks mee doen.
Graag had ik een tip hoe ik deze "iso" kan op cd zetten zodanig dat deze dus bootable word.
Enige maanden geleden kocht ik een boek van net werk en daar was een gratis versie van ubuntu 5.4 bij die wel werkt en mooi en goed is,want ik instaleerde die op een amd athlon pc met 256 ddram aan geheugen en hij werkt perfect.
Ik mag graag van u dus een oplossing als u wil.
Hoogachtend
Patrick