PowerPont Viewer voor Open Office

Jan Claeys janc+ubuntu op lugwv.be
Wo Aug 17 19:40:25 UTC 2005

Op wo, 17-08-2005 te 11:57 +0200, schreef Agapè-Leiden:
> Dank voor je reactie. Als ik een ppsbestand opstart wordt alleen de viewer
> opgestart. Het net zoals acrobatreader. Alleen lezen. PP zelf hoef je niet
> eens te hebben als en de gratis viewer wilt gebruiken. Dit principe is voor
> de collega's die mijn cd gebruiken handig want niet allen hebben geld (over)
> om PowerPoint aan te schaffen. Verder is het voor de 'No Know's' handig om
> wel automatisch op te starten en niets met PP te maken te hebben.

Het werkt dus enkel als MS PowerPoint of MS PowerPoint Viewer vooraf
geïnstaleerd zijn.  Als je .pps bestanden koppelt met OOo met die -show
optie zou dat dus ook moeten werken (ik weet niet of de pakketten in
Ubuntu dat standaard zo instellen).

Ik geloof ook dat "Evince", de PDF viewer die in de toekomst in Ubuntu
zal zitten, later ook ondersteuning voor andere formaten zal krijgen
(waaronder o.a. PPS).

--
Jan Claeys