geluidskaart PCI VT8233 (AC97) op MSI KT6 delta

Martijn van de Streek martijn op foodfight.org
Za Apr 16 16:26:06 UTC 2005

On Sat, 16 Apr 2005, Blixa wrote:

> Hmm, volgens Synaptic is ARTS geinstalleerd, met betrekking tot ESD zie ik
> alleen esound-common?
>
> Bestaat er een automatische geluidskaartdetectie tool in Ubuntu?

Geen tool. Hij wordt gewoon gedetecteerd, of niet.

Kun je de output van "dmesg" eens mailen? (je kunt de output in een
bestand "vangen" met het commando "dmesg > bestand" (zonder
aanhalingstekens), dat bestand kun je dan attachen).

Een kameel slaat water op in z'n bulten: waterstof in de éen, zuurstof in de
ander.