Grub

Vincent van Adrighem adrighem op gnome.org
Wo Apr 13 14:33:20 UTC 2005

Op wo, 13-04-2005 te 14:46 +0200, schreef Nico Veenkamp:

> ok, dat denk ik inderdaad ook. Ik zou op dat moment wel een
> waarschuwing willen zien. Maar goed, iets voor een volgende keer.
Die waarschuwing heb je gezien bij de dist-upgrade (als je apt-get of
synaptic gebruikt hebt). Je krijgt dan een samenvatting te zien van ik
ga er zoveel bijwerken, zoveel nieuw installeren en zoveel verwijderen.
Je kunt dan gaan kijken wat er precies verwijderd wordt voordat je het
accepteert.

Over het menu: Als er een volledig nieuw menusysteem in gebruik wordt
genomen, vallen oude pakketten die hier niet compatibel mee zijn buiten
de boot. Dat is een bug te noemen (eigenlijk zou alles gemigreerd moeten
worden), maar wel begrijpelijk.

Groetjes,
Vincent

P.S. Die get-firefox link is nogal ongepast in tekstberichten. Die wil
je alleen in HTML-berichten weergeven. Of op een andere manier (veel
mailclients maken er automatisch een link van).
--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/