Grub

Nico Veenkamp nico op veenkamp.nl
Wo Apr 13 11:30:14 UTC 2005

Martijn van de Streek schreef:

>Het menusysteem is veranderd. Deze packages heb je waarschijnlijk niet
>uit de standaard ubuntu repositories gehaald, maar van andere sites
>geplukt -- dit wordt niet ondersteund bij upgrades.

Maar als ik een applicatie, zoals bijvoorbeeld NVU, download en met dpkg
installeer dan is het toch bekend in de packages database en zou een
upgrade er in die zin rekening mee kunnen houden dat het er met zijn
fikken vanaf blijft? Zeker als het in het Internet menu onderdeel van
Toepassingen zit. Maar goed,wellicht om eens tegen de Ununtu guys aan te
houden voor de upgrade naar Breezy.

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: nico op veenkamp.nl
W: http://www.ossfi.nl
weblog: http://www.breathinbreathout.com