Grub

Nico Veenkamp nico op veenkamp.nl
Wo Apr 13 08:20:39 UTC 2005

Martijn van de Streek schreef:

>Heb je de upgrade HOWTO op de website gevolgd, of gewoon
>/etc/apt/sources.list aangepast en geupgrade?

Ik heb keurig de HOWTO gevolgd. Wat wellicht een probleem is geweest is
dat ik na de eerste installatie en het opstarten de CD erin heb laten
zitten waardoor de install is opgestart. Daarna was oa de GDM weg. Maar
goed, alles werkt weer, dus ik ben happy.

Nico Veenkamp
Open Source Solutions for Internet (OSSFI)
T: 06-53193353
E: nico op veenkamp.nl
W: http://www.ossfi.nl
weblog: http://www.breathinbreathout.com