[rpranger op wanadoo.nl: ICA cliënt Citrix]

Vincent van Adrighem adrighem op gnome.org
Wo Apr 6 10:07:53 UTC 2005

Hoi,

Ik heb de citrix client werkend onder ubuntu. Werkt prima. Ik moest 2
extra stappen doen.
1. Installeren van libxaw6 (die toolkit heeft de citrix client nodig)
2. Installeren van een ROOT certificaat (kopiëren van
http://secure.globalsign.net/cacert/Root.crt naar
/usr/lib/ICAClient/keystore/cacerts/)

Groetjes,
Vincent

--
GNOME vertalen: Kijk op http://nl.gnome.org/ voor meer info.
Kom eens langs op irc://irc.gnome.org/gnome-nl/