Debian submenu

Tsjoklat tsjoklat op syphir.sytes.net
Di Dec 28 14:19:08 UTC 2004

Hey iedereen,

Was zojuist de forums aan het lezen en ik kwam iets tegen waarvan ik
niet weet of het waar is of niet. Ik draai Warty (de Hoary box dat ik
had is de deur uit), en blijkbaar is de menus aangepast. Het gerucht
gaat dat Ubuntu het vervloekte debian submenu erin heeft gegooid. Na wat
heen en weer ge-email met mensen die op Hoary zitten blijkt dus dat
Ubuntu nu het zelfde beleid als Debian gaat volgen en dat de submenu
niet te verwijderen is. Mijn vraag is: de mensen op Hoary, hebben jullie
die submenu ook? In geval van ja: kunnen jullie het verwijderen of niet?

Ik was van plan om mijn eigen computer eindelijk op Hoary te zetten,
maar dat is nu een beslissing die ik alleen zal nemen als het antwoord
positief is in mijn voordeel.

"The greatest happiness of life is the conviction that we are loved --
loved for ourselves, or rather, loved in spite of ourselves." Victor
Hugo