Vertalingen Ubuntu

JanC janc+ubuntu op lugwv.be
Di Dec 21 22:07:46 UTC 2004

Martijn van de Streek wrote:

> Op dezelfde manier dat de Debian-lijsten, Apache, linux-kernel, etc.
> buitenbeentjes zijn natuurlijk :)

Dat zijn open lijsten (inschrijven hoeft niet), dacht ik?
Zijn de ubuntu-lijsten ook open (ik dacht van niet, maar niet getest)?

De genoemde voordelen zijn IMHO vooral nuttig voor open lijsten waarop
voornamelijk ervaren gebruikers zitten...

Een nadeel van reply-to-all is ook dat niet alle mail software die
dubbels eruit kan halen.  Op een *-devel lijst niet echt een probleem,
die mensen kunnen dat zelf wel oplossen, maar op een algemene lijst
waarop alle gebruikers welkom zijn, is dat behoorlijk vervelend.
Sommige mensen zullen niet eens begrijpen waarom ze die dubbel krijgen...

--
JanC