Vertalingen Ubuntu

Reinout van Schouwen reinout op cs.vu.nl
Di Dec 21 18:07:14 UTC 2004

On Tue, 21 Dec 2004, Leon Mergen wrote:

> Nou, nee, meer een #gnome-nl op freenode beginnen en een bot in
> #gnome-nl op irc.gnome.org en irc.freenode.org te laten zitten. Alles
> wat op freenode gezegd wordt, vertelt hij ook op irc.gnome.org en vice
> versa. Op deze manier kan je makkelijk een gestroomlijnde overgang van
> een 'eigen' irc server naar freenode maken, want dat wil iedereen per
> slot van rekening (waarom het wiel zelf opnieuw uitvinden...) .

Op zich zitten wij prima op Gimpnet (zo heet het officieel dacht ik),
maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om die twee te linken als
mensen daar behoefte aan hebben. Kun jij, of iemand anders, zoiets
opzetten?

groeten,

--
Reinout van Schouwen