[ubuntu-my] Kertas Kerja - Penyelesaian Perkhidmatan Rangkaian Internet Broadband Sekolah-sekolah Malaysia via Streamyx using OSS Solution.

Mohd Hidzuan hidzuan at gmail.com
Sun Jan 30 07:16:08 UTC 2011

Salam tuan,

Itu penting kerana untuk bergerak ke atas perlu endorsement dari pihak2 yang
terlibat, sekurang-kurangnya ada sedikit kesenangan untuk membawa perkara
ini diatas. Jangan fikirkan berapa komisyen untuk bagi si YB dan Adun2 ni,
kita perlu endorsement dari depa sahaja, sekiranya banyak sangat karenah
birokrasi, lupakan malaun atau minaun ni.. cari cara lain. Usah khuatir
kerana Tuhan bersama2 orang yang benar. Ameen.

-
102D A12B F078 CF46 39A6 B276 7A01 9650 7FEA A5B1