[ubuntu-my] Fwd: Masalah dgn ubuntu 9.10

Khairul Aizat Kamarudzzaman fenris at ubuntu.com
Fri Mar 26 01:20:59 GMT 2010

Anyone can help ?

Subject: Masalah dgn ubuntu 9.10
Date: Friday 26 March 2010, 12:57:15 am
From: safri razali <irfas26 at yahoo.com>

salam,

saya baru dgn linux program ni. saya dah download ubuntu 9.10 dan install
dalam pc.
skrg ni ade 2 os iaitu windows & ubuntu.
saya ade 2 masalah disini.

1. Kenapa selalu pc hang masa tengah browse internet?

2. Baru2 ni lepas download updates, lepas saye restart pc ade msg ni.

[minimal BASH - like line editing is supported. for the first word, TAB lists
possible
command completions. anywhere else TAB lists possible device/file completions]

sh:grub>

dan selepas biarkan lama, masih tak load?

apa yang perlu saya buat..

terima kasih

safri razali

--