[ubuntu-my] VOIP Dalam Ubuntu

Wan M Fahmi Wan Azmi wanfahmi at gmail.com
Fri Mar 12 10:39:19 GMT 2010

Saya ada beberapa SIP telephone adapter (lebih kurang 10 biji) hasil dari
projek sebelum ini yang terbengkalai. Ada sesiapa yang berminat untuk
hack/buat viop kat umah? Takde guarantee/spare part/support. Sendiri hack
laaa..
Sila rujuk (untuk gambar dan info aje. Kalau nak kontek
aku.)<http://forum.lowyat.net/topic/1161740>

Aku nak give away 5 biji. Siapa dulu dia dapat. Kepada yang berminat, kena
hadir di kawasan Puchong (antara 17-20hb Mar) untuk pickup. Penghantaran tak
akan dibuat. Untuk booking, email <wanfahmi at gmail.com> aku terus. Tarikh
tutup 14hb. Satu lagi syarat. Lepas hack, sila publish hasil untuk share
dengan semua. Kalau takde hasil, sila pass kepada kawan2 lain dalam milist
ini untuk test/hack.

Salam
Wan M Fahmi