[ubuntu-my] Bantuan Bengkel FOSS Khidmat Masyarakat Batu Gajah- JKM KTHO

Harisfazillah Jamel linuxmalaysia at gmail.com
Sat Jul 3 01:38:57 BST 2010

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Ada yang free 8 Julai 2010 (Jumaat) .... Harap ada sudi membantu....

http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=295027415255

Email kepada saya linuxmalaysia at harisfazillah.info ....

--------------- PM dari rakan Khidmat Masyarakat Batu Gajah- JKM KTHO

ada dua slot, bengkel FOSS bersama guru2, dan pameran FOSS. dua2
berjalan serentak cuma tempat kita masih tanya dengan pihak sana sama
ada buat di sekolah atau di dewan serbaguna di kawasan kampung tu.
mula2 bengkel FOSS cadangnya saya dan seorang ahli jawatankuasa ambik
alih, tapi kalau ada seorang otai FOSS yang lebih berpengalaman lebih
baik. untuk pameran diharap ada penguin2 yang sudi uruskan bagi pihak
kmbg dari segi bahan, bunting dan sebagainya.

maaf sebab bg last minit notice. saya pun baru dapat confirmation semalam =(

sgt2 memerlukan bantuan. thanks a lot! :)