[ubuntu-my] Cloud Computing Topic dan Malaysia Open Source Conference 2010

Harisfazillah Jamel linuxmalaysia at gmail.com
Sun Jan 31 08:24:29 GMT 2010

Baik buka balik kitab tu. Tahun ni Ubuntu-my kena mahirkan diri dengan
Ubuntu Enterprise.
Yang hadir pada masa MSC Malaysia Open Source Conference 2009 adalah dikalangan
pegawai-pegawai ICT yang hendak melihat matang ke tidak OSS ni.

Tahun ini kita jangkakan yang sama.

Jadi Ubuntu-my juga perlu selari dengan Ubuntu yang kini adalah Enterprise.

Cloud Computing dan GreenIT.

Security juga adalah isu utama,

Yang paling penting kemampuan kita untuk menjawab soalan setup cloud computing
Landscape, Single Sign-on dan pelbagai penyelesaian Enterprise.