[ubuntu-my] Cadangan - Majalah Sumber Tebuka Malaysia

Muhd Syazwan Md Khusaini jipang_menjerit at ubuntuseekers.com
Sun Jan 3 02:57:40 GMT 2010

perkara tu memang dalam pemerhatian, tapi yang saman tak tentu pasal tu
majoriti jualan di kedai buku atau di tempat awam. tapi kalau ada orang
yang boleh keluar duit rm400 setahun dan syarikat yang berani nak bantu
penerbitan boleh la malumkan, sebab pihak penerbitan pun merancang untuk
ambil permit ini, tapi kasi la masa nak isi duit dalam tabung.