[ubuntu-my] Cadangan - Majalah Sumber Tebuka Malaysia

Muhd Syazwan Md Khusaini jipang_menjerit at ubuntuseekers.com
Sun Jan 3 02:43:57 GMT 2010

sebenarnya buat masa ni tak perlu keluar soal permit sebab hal permit ni
sudah melibatkan isu wang, yang pastinya menjadi masalah bagi majalah
jenis sukarelawan ni. jadi, harap isu permit ni tak muncul lagi sebab
pihak yang menjaga penerbitan akan mengukur kemampuan jualan sebelum
mendapatkan permit dan dapat dijual kepada umum.