[ubuntu-my] Cadangan Tesis

Mohd Hidzuan hidzuan at gmail.com
Mon Feb 15 09:52:15 GMT 2010

Salam bro..

Boleh bagi terperinci lagi kah? apa yang dicari sebenarnya? sebab permintaan
ini terlampau umum.. boleh bagi tajuk thesis kah? Objective Research kah?

Mana tahu.. mungkin didalam mailing list ni bolem membantu....

To follow the path, look to the master,
follow the master, walk with the master,
see through the master, become the master.

Sent from Shah Alam, Malaysia