[ubuntu-my] Hari ICT UPSI

Mohd Sufian B. Ahmad sufian at ict.upsi.edu.my
Thu Sep 3 01:16:22 BST 2009

Salam All,

Untuk event ni, boleh ke tak saya dapatkan confirmation sapa2 yang nak hadir ke event ni..maybe nak saya arrangge kan apa2 ke..perlukan apa2 bantuan ka..just buzz and let me know.

thanks

Mohd Sufian Bin Ahmad | IT Officer | sufian at ict.upsi.edu.my
ICT Centre, Universiti Pendidikan Sultan Idris, 35900 Tanjong Malim, Perak, Malaysia
Tel +6054506922 | DL +6054506211 | Fax +6054581600

    • Aduan Email: email at ict.upsi.edu.my
    • Maklumat Email Terkini