[ubuntu-my] Cadangan mendokumenkan asal-usul/sejarah Ubuntu malaysia kat Wiki

Payne Samad Loh sploh77 at yahoo.com
Tue Mar 24 14:40:17 GMT 2009

Pertama sekali saya ingin memohon maaf kepada semua member serta loco team ubuntu malaysia kerana saya ialah seorang member yang pasif.

Saya ingin mencadang bahawa kita tidak harus melupakan orang yang mengasaskan serta orang-orang yang rajin berusaha untuk Team Ubuntu Malaysia dengan mendokumenkan asal-usul / sejarah  Team Ubuntu Malaysia di Wiki Ubuntu Malaysia

this email was  sent using (firefox trunk build) Minefield 3.2a1pre
OS - Linux Xubuntu 9.04 / LXDE

      New Email names for you!
Hurry before someone else does!