[ubuntu-my] Borang Maklum Balas Untuk Mendapatkan CD

Harisfazillah Jamel linuxmalaysia at gmail.com
Fri Jul 24 11:20:14 BST 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Kita sedia maklum kita akan membuat edaran CD dan DVD kepada mana-mana pihak.

Bagi saya perkara ini memang baik daripada segi promosi dan pemasaran.
Namun begitu
kita tidak dapat menilai kesan hasil daripada edaran sama ada atau tidak.

Saya hendak cadangkan kita sediakan borang secara maya (online) untuk dijawab
secara sukarela kepada penerima cd-cd dan dvd-dvd kita.

Dalam borang maya ini minta kita keizinan untuk hubungi balik bagi
tujuan dapatkan
maklum balas.

Kita juga boleh masukkan dalam akhir borang kita borang daftar ke ML atau Forum
itupun dengan izin.

Terima kasih.

--
My Blog