[ubuntu-my] Ubuntu Speaker

Harith harithd at gmail.com
Fri Feb 6 09:13:43 GMT 2009

Salam,

Rasanya ada betul juga ckp Pengurus Jom Linux,
saya mula terfikir waktu meetup kat pelita tahun lepas,
matlamat jangka masa pendek team ubuntu untuk mendapatkan status "official".
mungkin saya lambat update, tp cuma nak tahu, adakah kita sudah dapat status
tu?

Thanks and Regards,

Harith Dawi

Cheras, Kuala Lumpur,