[ubuntu-my] Ubuntu Speaker

Harisfazillah Jamel linuxmalaysia at gmail.com
Thu Feb 5 16:24:34 GMT 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ada pihak bertanya kepada saya untuk cadangkan jemputan luar negeri
terutama Ubuntu International community. Saya kata adalah baik untuk
contact terus Ubuntu Malaysia Team.

Perkara itu sudah saya cakap kepada Ejat. Jangan lupa bro. Tau kau
tengah pening dengan Postgres dan LDAP tu. Hehehe.

Perkara yang saya hendak bincang. Siapa yang sesuai dibawa ke sini?
Kos akan ditangguh.

Harap rancangan pihak ni menjadi dan kita  leh jemput.

dan soal kerja sama dengan pihak tersebut.

Sehingga pihak tu membuat pengumuman rasmi saya perlu diam dulu siapa
yang bertanya. (Maaf bukan OSCC MAMPU).

Terima kasih.