[ubuntu-my] Apa Aku tengah buat sekarang.

Zulkifli Abdullah zul.malc at gmail.com
Fri Dec 4 11:44:12 GMT 2009

*Assalamualaikum kpd member2 aku,*

Kalau yang biasa buka blog www.melayubuntu.blogspot.com rasanya dah tau yang
aku sedang buat website www.awalherba.com. Website ni aku guna magento (Open
Source) dan jugak Software Affiliate berbayar (bukan opensource) dan menjual
produk Herba Tradisi Cina (lagi-lagilah bukan open source).

Aku takut korang akan cakap "ceh, nak iklan bisnes ko kerr", "cis, menyemak
inbox aku jer",  "eleh, yang cam gini pun bagitau kat sumer ker.." demm...

Tapi benda ni dah biasa bagi Mat Saleh dan kaum lain sebab tu diorang maju.
Derang sentiasa alert dengan apa yang member derang buat dan kalau ada
peluang boleh join venture tak pun boleh berkongsi pendapat, kritikan bernas
atau mungkin cadangan.

Jadi Awalherba.com ni sebuah website menjual produk herba tradisi cina yang
dah siap dengan certificate FDA dengan Kementerian Kesihatan. Awalherba.com
jugak ada sistem Affiliate yang tawarkan 25% komisyen untuk setiap jualan.

*So apa yang aku nak dari korang?*

   1. Please masuk website tu dan komen/kritik/kutuk kaw2 tempat mana yang
   korang tak berkenan
   2. Kalau korang ada blog, korang bleh join program affiliate ni. Free jer
   pun
   3. Kalau Sdare2 korang sakit dan puas dah berubat kat spital, boleh try
   produk herba cina kat Awalherba tuh.
   4. Kalau korang ada produk lain dan ada projek lain, sila bagitau aku.
   Maybe aku bleh bagi cadangan dari segi cara nak install magento atau nak
   integrate program affiliate
   5. Kalau korang rasa email aku ni sampah, delete jer ok? Jangan lepas
   perasaan plak. Aku mintak maaf dowh.

Hah? Aku penah menaip dah. Doa-doakan aku berjaya. *Thanks bebeh!!*

--
ZULMALC
zul.malc at gmail.com
http://melayubuntu.blogspot.com