[ubuntu-my] Terima Kasih Semua

Harisfazillah Jamel linuxmalaysia at gmail.com
Tue Apr 28 14:56:34 BST 2009

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Saya telah diterima sebagai ahli rasmi Ubuntu dan ia tidak akan
berjaya tanpa sokongan Malaysian Ubuntu Team. LOCO.

https://wiki.ubuntu.com/Membership/RegionalBoards/AsiaOceania

dan bagi saya ia bukanya senang. Berpeluh hendak menjawab semua
pertanyaan Council members. Lebih-lebih lagi untuk saya yang agak
"umum" dalam OSS. Jadi mana saya sumbangan saya kepada Ubuntu.

Memang panas untuk menjawab dan saya hormati proses yang terlalu
remeh. Memang berbaloi jika mendapatnya.

dan tanpa sokongan LOCO, ianya tidak mungkin tercapai. Mendapat 0.5
daripada salah seorang council dan kemudian berubah ke 1 hasil gempur
LOCO. Fuh memang drama....

TQ all.

Jadi urusan saya yang seterusnya adalah menyokong usaha ubuntu-my
melalui apa jua cara yang saya mampu.

Wassalam.

: )