[ubuntu-my] Kenapa saya cintakan Sumber Terbuka

Shaiffulnizam Mohamad shaifful.md at gmail.com
Fri Apr 3 13:58:17 BST 2009

Rasanya yang paling payah ialah nak carik Jeneral tuh. Sebab semua ada kerja
masing2, kecuali kalau kita ada Jeneral yang fulltime oss. Ermm pening skit
tuh. Tapi kalau kita komited komuniti oss Malaysia ni leh kita kembangkan
lagi.

FOSS, mesti jadi Payung OSS, jadikan satu komuniti berdaftar, dan pastu
mintak lain2 komuniti jadik ahli gabungan. Baru leh berjaya...

--
This email is from Shaiffulnizam Mohamad 019-9837078
http://www.joomla-my.org |  http://www.joomla.my