[ubuntu-my] Cadangan untuk kerjasama mewujud dan mengembangkanOSS community di Negeri Sembilan

Mohd Faizul Zulkipli gunbladeiv at gmail.com
Fri Apr 3 07:51:08 BST 2009

wlcome on board shukri :)
  ----- Original Message -----
  From: j shukri
  To: Harisfazillah Jamel
  Sent: Friday, April 03, 2009 12:12 PM
  Subject: Re: [ubuntu-my] Cadangan untuk kerjasama mewujud dan mengembangkanOSS community di Negeri Sembilan

  Terima kasih byk2. Saya amat menghargainya.

  --
  Mohd Shukri Jahari
  Pengasas / Pengurus

  2009/4/3 Harisfazillah Jamel <linuxmalaysia at gmail.com>

    As salam,

    Terima kasih untuk minat saudara. Izinkan saya panjangkan email ini
    kepada kumpulan peminat Linux Ubuntu ubuntu-my. Dicadang menyertai
    perbincangan dan makluman di sana.

    Saya percaya lagi ramai mengetahui tujuan saudara lagi ramai boleh membantu.

    Rakan-rakan ubuntu-my dapat berikan maklum balas,

    Terima kasih.

    --
    My Blog
    http://blog.harisfazillah.info/