Fwd: Re: ubuntu release party

Zugravu Gheorghe zugravu.gheorghe at gmail.com
Mon Oct 10 16:16:37 UTC 2011

-------- Original Message --------
Subject: Re: ubuntu release party
Date: Mon, 10 Oct 2011 18:56:23 +0300
From: Ursu Dumitru <dimaursu16 at gmail.com>
To: Zugravu Gheorghe <zugravu.gheorghe at gmail.com>
CC: tallman9 at gmail.com, ubuntu-md at lists.ubuntu.com,  Iurie Nistor
<iurienistor at gmail.com>

Salutare.
    Deci... Cam aveam dreptate. Cei de la universitate ( decanul, +
niste profi (Varzarescu cred, nu am avut ore cu el)) sau aratat destul
de entuziasmati de chestia care o facem, si mi-au  aratat sala, e un
laborator mai precis, este proiector, ecran (deci Gheorghe poti sa nu
mai aduci ) si wifi, si net pe fir. Deci parca e bun.
Cei drept ei credeau ca noi vrem sa facem in fiecare joi, (nu mi-am dat
seama daca intrebarea era cu nuanta negativa sau pozitiva) in orice caz
ei sant de acord ca noi sa mai facem manifestatii open source ( nu doar
Ubuntu ), si proful de care vorbeam mai sus zicea ca daca e activitatea
mai serioasa, e posibil ca la noi la facultate sa se deschida un centru
de certificare Linux. Oricum, cred ca am vorbit prea mult deja, dar
situatia e asa :
-sala este
-internet este
-joi orele 6-8 seara adica 18-20
-proiector este
-ecran tot este
-notebookuri tre de adus ( miau zis ca no way sa instalam pe cele care
sant acolo )
-sala e cam de 20-30 persoane ( loc in picioare mai este )

acuma alta chestie...listele de mail sunt bune pt anunturi, dar irc sau
yahoo messenger sau skype are cineva? ceva rapid.
Plus. e nevoie de organizat bine chestia, cu plan cu toate cele.