ubuntu release party

Zugravu Gheorghe zugravu.gheorghe at gmail.com
Fri Oct 7 02:50:04 UTC 2011

to: Dumitru,
cc: Tallman, ubuntu-md, iurie

Salut,
la toti multumesc pentru reactia voastra.

Dumitru ar fi super daca ai putea sa vorbesti cu decanul despre locatie
- si daca da, cred ca putem face acolo.

Eu am laptopul meu cu Ubuntu instalat si pot sa mai aduc inca unul in
cazul in care vrem sa demonstram si la altii cum se instaleaza linux (HD
poate fi formatat si de reinstalat de mai multe ori pentru cei care
doresc sa invete).

Cum am spus eu pot sa aduc si un proiector plus ecran pe trepied - putem
sa facem demonstratii video despre cum live se face update la Ubuntu
11:10 sau instalat alt tip de linux. Pentru ca toti sa vada cit de usor
este.

Cred ca tot evenimentul tre sa dureze 2-3 ore, putem sa avem si un
coffee breake.

Evenimentul ar fi bine sa fie in a doua parte a zilei.

nr. meu de mobil este: 068289364

salutari,
/gheorghe