[Ubuntu-ma] Re-Validation du team Ubuntu-MA

WaVeR debian at hispeed.ch
Mar 8 Déc 10:46:54 UTC 2015

Salam,

Le mardi 08 décembre 2015 à 11:24 +0100, Bouchtaoui a écrit :
> Salam alikoum dear brothers and sisters :)
> A mailinglist is kind of old school, maybe it's not a bad idea to
> have a
> blog, Facebook/Google+/Twitter channel/page. Maybe even a LinkedIn
> page
> to share latest activities, events and news. Time has changed, so we
> got
> to change too, with the development of new technologies.
>
> For example, what can Ubuntu mean for IoT (Internet of Things) and Lo
> -Ra
> networks?
> [...]

On a déjà une grande partie de ce que tu viens de citer. Pour plus
d'info [1].

Voilà, la page wiki est préparée. Il faudra remplir les événements de
2014/2015. Si vous avez des photos des rencontres de 2014/2015 merci de
les ajouter et les envoyer sur la ML.

Vous êtes libre d'éditer la page [1] et d'ajouter/optimiser si
possible.

[1] https://wiki.ubuntu.com/MoroccanTeam/Re-Approval2015

---
Hassan