[Ubuntu-lv] Linux dienas kopā ar Ubuntu 20.04 LTS izlaišanu 23. aprīli

Jānis Ķengurs kangarooo at gmail.com
Tue Apr 7 12:49:39 UTC 2020

Varētu visus 4 Distro officiālos un papildus neoficiālos Budgie, Mate vienā
videos salīdzināt jaunam parastajam lietotājam- Kādas iespējas ir piemēram
uzreiz un kādas nav katrā-Ka vienā ir Thunar ar filrēšanu bet citur Files
Nautilus ar uzreiz meklēšanu. Un kā iegūt nepieciešamo programmātūru
uzlabotai nomaiņai, piem Libre Office labāku alternatīvu- uz *WPS vai
SoftMaker FreeOffice vai OnlyOffice*.
*Es pats uztaisītu vismaz *tikai par Kubuntu, kas kļuvis par vieglu un
labāko beidzot lietojamu un labāk par citiem.  Tikko katru officiālo distro
arī palaidu. Pats esmu uz Kubuntu.
Praktisko instalēšanu varu arī veikt Repair cafe.
Ubuntu GPT cietā diska un bios UEFI uzstādījumi instalēšanā, kā svarīgs
sīkums jāpiemin.
Kā arī kā lai cilvēki pievienojas Ubuntu LoCo aktivitātēm un sāk ar saviem
jautājumu iesūtījumiem.
Kā lai labāk virtuāli palaiž un video veic ar shortcut ekranizāciju bet bez
VirtualBox jeb ko lai labāk izmanto? Qemu vai kāds cits viegli instalējams?

BB
Save a tree. Please don't print this e-mail unless it's really necessary.