[Ubuntu-lv] Ubuntu Linux 10.04 atvēršanas pasākums šo piektdien LU LC

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Fri Apr 30 11:12:31 BST 2010

2010. gada 30. aprīlis 01:53 Andis <andis at com.lmt.lv> rakstīja:
> Sveiki!
> man es ļoti vēlētos aiziet uz jaunās versijas apskatu, taču nekādīgi šoreiz
> nesanāk...
> bet varbūt var man pakomentēt dažas jaunās 10.04 īpanības?
> pirmkār jau otrā pusē ir [X][_][0] kāpēc tā :)?

Šis lēmums tika pieņemts pēc ļoti garas profesionāļu diskusijas
dizaina komandā. Es personiski to atbalstu un jau vairs nespēju
iedomāties pogas otrā pusē. Ir cilvēki, kuriem patīk otrādāk, un
viņiem ir iespēja to izmainīt izmantojot Gconf. Kāpēc tā? Tāpēc ka
viss ir kreisajā pusē. Turklāt pogas labajā pusē vienmēr ir
tracinājušas, jo tad bija grūti samazināt/palielināt loga izmēru ar
peles palīdzību.

> palasot jau aprastu likās ka šī versija tuvināta mac'am ar visiem iebūvētiem
> Twiter Facebook utt
> kādēļ tā? vai tad tiešām vajag sabojāt labu produktu :)?

Pirmām kārtām, OS X pēc noklusējuma nenāk ne ar notifications (ko
nodrošina Growl, kas ir trešās puses atvērtā pirmkoda produkts), ne
arī ar sociālo tīklu integrāciju, tā kā nesaprotu mājienu par
tuvošanos Apple videi. Manuprāt, šodien sociālos tīklus izmanto
daudzi, un to noklusēta nodrošināšana ir ļoti labs paņēmiens, kā
piesaistīt daudzos lietotājus Ubuntu Linux videi. Notifications jeb
ziņojumi ir tikai dabīga evolūcija, jo tādi tie ir bijuši jau kopš
GNOME 2 pirmssākumiem - Canonical tikai izstrādāja standartu (atkal ar
profesionāliem lietojamības speciālistiem), kas nodrošina šo ziņojumu
vienotu sistēmu, līdzīgu kā Growl.

Tā kā visu beidzot, es gribētu saprast, kur īsti slēpjās tā "sabojāšana"? :)

Lai sokas!

Ar cieņu,
Pēteris :)